Easy Backup Wizard Review – Den ultimata videospelsspararen

Jag har hittat den ultimata videospelsspararen. Easy Backup Wizard är en förälders dröm som går i uppfyllelse. Om du är som jag, har du barn som gillar att spela tv-spel. Mina barn älskar faktiskt att spela tv-spel. Det enda problemet är att de kastar runt dem och skivan blir repad. Sedan gråter de såklart efter ett nytt spel eftersom det gamla är förstört. Men med Easy Backup Wizard kommer jag aldrig att behöva betala fullt pris för ett spel mer än en gång, igen.

1. Det fungerar med alla spelkonsoler.

Easy Backup Wizard fungerar med alla spelsystem som säljs nu för tiden. Det är naturligtvis självklart, eftersom spelsystemen tidigare använde kassetter inte skivor. Du kan göra säkerhetskopior av alla spel oavsett om det är från PlayStation, Nintendo, Xbox eller GameCube. Och det bästa är att programmet kommer att skapa en kopia av spelet i förhållandet 1:1. Det betyder att du inte behöver modifiera dina spelkonsoler för att spela de kopierade spelen.

2. Det är lätt att använda.

Easy Backup Wizard är så lätt att använda, min tioåriga son gör alla kopior av hans spel. Varje gång han får ett nytt spel kopierar han det direkt. Sedan använder han säkerhetskopian och sparar det dyra originalet. Han gör även säkerhetskopior av filmer när vi gör roadtrips. På detta sätt om en film förstörs eller går förlorad, har han fortfarande originalet hemma.

3. Du sparar pengar om och om igen.

Uppenbarligen vid denna tidpunkt inser du att du kommer att spara pengar gång på gång med detta system. För priset av ett spel behöver du aldrig köpa samma spel om och om igen. Istället köper du bara ett paket nya skivor för bråkdelen av priset för ett spel. Tänk på de hundratals dollar du sparar under åren på bara ett spel.

Easy Backup Wizard är verkligen en spelsparare. Det är också en filmsparare och en cd-skivsparare. Varje hushåll bör ha ett Easy Backup Wizard-program på sina datorer.