Saakini Daakini Twitter Review: Här är vad folk har att säga om Nivetha Thomas-Regina Cassandras film

Nivetha Thomas och Regina Cassandra rubricerade actionfyllda film Saakini Daakini som släpptes i biosalongerna idag den 16 september. Denna Sudheer Varma-regi är en officiell remake av den sydkoreanska filmen Midnight Runners. Projektet har även Johnson DM, Lahari Shari och Rajiv Kumar Aneja i betydande roller, tillsammans med resten. Nätanvändare har publicerat sina reaktioner på filmen efter att ha sett filmen på öppningsdagen.

En av filmfantasterna skrev på Twitter: “Koreanska filmskapare försöker ingjuta kreativitet i en situation och sedan producera en bra rolig film. I nyinspelningarnas namn visar våra filmskapare hur dåligt de kan avkreativisera dem. #SaakiniDaakini ett annat exempel på vår enorma omskapande talang.” En annan tittare skrev på mikrobloggsajten, “Såg precis filmen, karriärens bästa prestation av min favvo kukki , du rockar skon sötnos @i_nivethathomas #SaakiniDaakini stellar prestanda av @ReginaCassandra Som vanligt unikt manus av en av mina favvv @sudheerkvarma .”

Bankrullade av D Suresh Babu och Sunitha Tati under produktionsfanan av Suresh Production i samarbete med Kross Pictures, kommer Nivetha och Regina att tolka rollen som två polispraktikanter i Saakini Daakini. Filmen berättar om hur de löser mysteriet med en tjejs kidnappning på egen hand utan att ta hjälp av någon.

Santhosh Mikey McCleary är med i laget som kompositör, medan Richard Prasad har varit chef för filmavdelningen för satsningen. Medan Viplav Nyshadam har redigerat filmen, är Gandhi Nadikudikar filmens art director. Eftersom det bara är den första dagen av releasen är den slutliga domen över dramat fortfarande okänd.